090830 - Avslutar här!



Har städat upp lite här nu och känner mig nöjd? för kvällen!
Är lite små saker som jag får göra i morgon? Mamma gick ju och lade sig så tidigt så kan inte hålla på för mycket!
Slängt in en maskin tvätt iaf som jag ska hänga i morgon =) Så jag ligger lite före schemat iaf =)

Usch tänk om 4 dagar är jag på väg =)
Om 5 dagar sitter jag förmodligen någonstans och tar en drink, eller så sover vi =P haha

Hinner ju inte sova så mycket innan vi åker.. Men vi har ju en heldag på stranden att sova på så det är nog lungt!
Ska bli så otroligt härligt!
Dock är jag lite rädd så jag hatar att flyga, speciellt efter alla olyckor den senaste tiden.. Detta har resluterat i att ingen vill sitta brevid mig =P
De tror ju att jag ska bli hysterisk.. Bli ganska lugn! Sitter stilla och är tyst, vilket betyder att jag blir ju så mycket lättare att umgås med än i vanliga fall ;D

Nä i morgon är det jobb, härligt att få jobba lite så går tiden snabbare =)
Efter jobbet ska jag träffa Calle, måste messa henne i morgon så hon inte glömmer bort mig =)

 

Nä nu är det Mad Men på tv, någon som jag har blivit lite smått besatt av.. Dock tråkigt att det går så sent..

Sweet Dreams!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0