090830 - Blä!

Jag mår inte så bra idag, vilket var ganska väntat.. Elr oväntat måste jag säga!
Blev tillfrågad att jobba idag igår, men kunde inte söga om jag kunde då jag redan börjat tagga!
Hade jag vetat det tidigare hade jag nog tagit det lungt och jobbat istället =)

Jaja denna gång skyller jag allt på shotsen.. Mådde skit dåligt efter den och det gick inte riktigt över..
Nu ligger jag i sängen och inget känns bra länge... Vill sova men lägger jag mig bekvämt mår jag illa, bara vissa ställningar som funkar! Ställer jag mig upp skulle jag nog behöva springa snabbt!

Nä usch! Ska försöka vila lite och sen göra något vettigt med dagen! Tycker inte om när den bara förvinner..

Bara 4 dagar kvar tills vi åker nu också =)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0