090830 - Städa?


Funderar på att städa här i mitt rum.. Måste ju ta tag i detta innan jag åker utomlands, har så mycket jag behöver göra, men när ska jag hinna?
Ska väl hoppa in i duchen nu snart så slipper jag gå upp så tidigt i morgon bitti, sen ska jag röjja upp här och me dlite tur ska jag hinna slänga in en maskin tvätt =)

Rensa bland alla papper måste jag även göra.. Usch!

Sen måste jag ju bara berätta att jag har ätit som en gris idag.. Och då började jag inte äta förrän vid två.. Just nu är jag inne på mitt pringlesrör.. Har ätit pizza också från affären, mycket gott!
Dock inte bra inför en vecka utomlands då kläderna kommer att vara minimala... hahaha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0