Då var dagen äntligen slut!

Måste erkänna att denna dag har varit långtråkig och bara jobbig!
Jobbet gick bra och vi fick mycket gjort =) Sen efter jobbet blev jag lite gnällig tror jag =P
Fick inte igång internet och så... Åt, åkte till citygross och sen somnade jag ute på verandan! Gick upp till sängen feter ett tag, men gav upp.. Tittade på tv och allt bara sög! haha

Nu på kvällen har vi tittat på film, ätit kvällsfika och syrran och Igor har kommit hit! Säger bara tur att brossan är på simläger denna vecka! Skule aldrig ha delat rum med honom när jag ska jobba så mycket!

Nä är trött, varit det hela dagen och ska lägga mig på spikmattan och sen sova och hoppas att morgondagen blir bättre =)
Ska få träffa Eve och vi har även bestämmt att nästa helg (15/8) ska vi festa gärnet ;D
Blir ju två vita helger för mig nu! Men det kan ju vara bra att ha ibland =) Jag klagar absolut inte!
Så nedräkning om 13 (12, beroende på hur amn räknar ;D) dagar är jag på krogen dansar som aldrig förr och bara njuter! Om jag har tur så kanske jag känner mig rik och njuder mig själv på en drink också ;D hahaha


God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0