Hallå!

Har inget blogg humör idag eller igår eller dagen innan det!
Så är det men jag skriver en liten rad ändå =)

Idag har jag jobbat som vanligt! Gick snabbt och smidigt =) Sen åkte jag och mamma och handlade till sallad och sånt, solade lite hemma (= däckade i solen). Drack kaffe (=Irish Cofee) japp mycket som har andra ord idag ;D

I morgon ska jag också då jobba, någon förvånad! Blir ändå bara 6/11 så då har man gjort över hälften iaf =) Sen börjar ett mer normalt schema fö rmig =) Så man får vila upp sig lite tills man blir arbetslös ;P haha
Nä men efter jobbet åker nog jag och Malin och kanske Niclas och Lampan till Öregrund, kvällsbadar och ätre middag =) Den viktigaste anldeningen är så klart att vi ska hälsa på Eve gumman som jobbar där hela veckan!

Så i morgon får jag sova lite längre än vanligt! Ska ju åka bil till jobbet och jag är ny duschad nu så då behöver jag inte göra det i morgon bitti =)=)=)


Nä jag är skit trött och ska nu sova.. I morse vaknade jag inte ens av väckarklockan, den första iaf, tur att man ställer flera!

God natt och sov så gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0