LEDIG!

Så underbart!!
Idag ska jag åka ut till valbo och baka en blåbärspaj. Ska även städa rummet och leta reda på min INternet dosa.. Blir alltås ingen shopping ute i Valbo idag...

Fick mess tidigare om jag kunnde hoppa in och jobba... Tyvärr, har jobat 11 dagar i sträck och är bara ledig idag och sen jobbar jag 11 dagar till i sträck! Pallar helt enkelt inte det i längden!
Så idag ska jag hinna med allt som jag inte gör när jag jobbar! Eller hinner med gör jag men jag ska inte stressa idag =)


Så här snygga var vi förra helgen då jag skulle vara nykter! Dock ser det värre ut än vad det är =P
Drack ju faktiskt bara vatten inne på krogen =) När gratisbaren var slut kommer man på vad allt kostar och blir nykterist ;D
Riktigt rolig kväll var det trots att detta var enda gångenv i var tillsammans.. Sen tappade vi bort varandra resten av kvällen... Jaja!

Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0