Trötter!



Känns som om dagen bara har flygit förbi!
Vaknade trött och jävlig och funderade på att stanna kvar i sängen, men såg ut som sol ute.. Satte på mig bikini och gick ut, slutade med att jag hämtade en filt och sov istället för att sola.. Blåste ju kallt..

Väl på jobbet var det full rulle! Hade hur mycket som helst att göra och måste säga, I LIKE IT!!
Håller på att göra om i nästan hela butiken! Folk trodde att vi konkat och skulle sälja ut allt =P Men icke! Lite nytt och snyggt, jag tror nog att det komemr att sälja på bra nu i augusti =)

För att komma till min fina bild i inlägget kan jag ju säga om jag inte nmnt det tidgare att jag en gång till har fått överdrivet mycket myggbett... Exakt 2 veckor efter den första attacken!!
Tror att ,medlet jag köpte funkar bättre nu =) Måste ha på det MÅNGA gånger bara för att det ska fungera! Men ska sova nu, jag som öppnar i morgon! Blev ändrat för en halvtimme sedan! Dock gjord edte mig inget då jag ändå skulle vara där rätt så tidigt =)

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0