2h sleep!

Kunde fasiken inte sova i natt! Låg och vände mig bara.. Sen när jag sappade runt på tv:n så fick jag se skräck också.. Flickans ansikte var ju bort tuggat! FYAN! Då gav jag upp! Satte på Mtv och lyssnade på musik istället och satte tv:n på sleep! Denna var på1½ timme och jag var fortfarande vaken när den slog av! Japp detta var väl roligt!
Sen så ringde klockan halv 6 i morse, kom dock inte upp förrän kvart över 6.. In i duschen och sen föna håret och allt! Frukosten var skit äcklig och min mage mådde inte bra! Jo igår kväll hade jag också jäte ont i magen och den ville inte sammarbeta med mig, en annan anledning till att jag ej kunnde sova!

Jaja skolan var rolig iaf =) Färglära, fast inte föreläsning utan lab =) Satt och gjorde färgprover i nyanser mm. LED färgsystem? Ingen aning, men det var roligt =)
Bestämde mig för att åka hem och sova sen, men började istället med att ringa jobbet om att jobba i sommar och sen städade jag i köket och diskade =) Tänkte att under diskmaskinen var igång skulle jag sova på soffan. Men jag ska fasiken vara vaken! Så somnar jag bra ikväll =)

Nu ska jag fixa disken, ska nog ner till ica och köpa små saker.. lök bland annat. Ska göra egna hamburgare idag =) Sen tänkte jag kanske fila lite på min cv och sy min klänning till fredag då det är finstittning =)

Ska även ta tummen ur arselet och ladda över bilderna sedan i lördags =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0