Bilighets shopping på G!

På NETTO =P haha
Fick reklamen för någon dag sedan så ska in där och kolla om jag hittar något roligt =)
Ska nog även hem till Elin på en gång och låna hennes docka. En stor som en person alltså, då jag måste fålla upp klänningen och är svårt att göra det på mig själv...
Och har ingen som kan hjälpa mig heller, men hon sa att jag fick åka dit och låna den =)

Så ska klä på mig nu, får se om det blir en sminkning =P Men blir en snabb visit, ska ju sy allt hemma och i morgon ska den vara klar så är lite brottom nu när jag sovit hela dagen!
Eller åt frulle vid 11 och sen ducha jag, men var såå trött ändå och jag är änså ledig idag =)


Have a nice day!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0