Då var delfinalerna "klara"

Så nu är det väl bara andra chansen kvar?
Konstiga regler i år och jag hänger inte med till 100%.
Men det är väl jag i ett nötskal...

Dagen har varit upp och ner i alla fall.. Ena stunde vill jag stanna kvar i Borås, börjar trivas (efter två år..japp det komme rlägligt) Känner att jag vill ha mitt egna place.
Sen känner jag vad skönt det ska bli att komma hem till alla. Jag planerar vad jag ska göra då och det gör absolut inget att jag ska bo hemma hos mamma och pappa!
Kan vara skönt att slippa handla och komma på vad man ska laga.. Och sen ATT laga =P

Men men, nu är dte för sent för allt. Om en månad flyttar jag!
Och det blir hem, finns inga alternativ!
Eller det finns väl, men de blir lite dyrare! :P
Flytta hem kommer jag att göra, sen får vi se hur länge jag står ut hemma, har sagt att jag ska bo där året ut även om jag får jobb. Då kan jag spara och sen köpa en lägenhet!
Hittade även en häromdagen, väldigt söt lägenhet. Dock är det inge jag kan köpa nu.. Synd för det var ett bra pris på den! Får se vad som händer i framtiden!



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0