Dessa bantnings sidor...

Var någonstans där man kunde vara med gratis i tre dagar... Tänkte att jag skulle kolla vad det var för något och jag tror att detta är BULLSHIT! Man får skriva in vikt och längt + lite mått sen räknade de ut hur många kalorier och hur många steg! man får äta, ska gå under en dag!

Sen när jag räknade alla kalorier, man kunnde välja olika sorters kategorier mm, skit drygt för det första! Men när jag väl var klar så har jag inte ens kommit upp i hälften av vad man ska äta på en dag.. Och då har jag till och med ätit alla mål idag! Jag klicka i det där korvbrödet jag lyckades trycka i mig tidigare idag och även glass med chokladsås och ja.. Fattar inget jag :P

Dock så har jag ju inte varit ute och gått idag.. Men detta gjorde inget, fortsätter jag såhär ska jag gå ner i vikt iaf :P Inte fort, men ge mig några år ;P haha

Nä tror nog att jag ska gå på vett. Äta lagomt, inte massa lättprodukter och helst inte massa onyttigheter som glass och de där korvbröden som är så goda :P Sen måste man ju även röra på sig.. Ska försöka att blir bättre på detta! Minst 3 ggr borde jag ju lyckas med i veckan...

Jo maten.. Tog ut kyckligen ut ugnen och skulle ta bort skinet och tänkte att detta går ju mycket bättre efter tillagning... Drar kniven och sen "sprutar" den blod... Usch! Tog bort skinnet och in i ugnen igen..  Inte ens hälften var ätbart.. Så de andra två jag har i frysen får nog ligga där.. :P Så nu måste jag köpa lite mat hem.. Igen..
Massa gott =) Vindruvorna ska vara billiga på ica tror jag att det var =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0