Dessa ringar..

"Vaknade" och lyckades efter ett bra tag gå upp ur sängen och in på toan för att duscha.. Vilken skräck upplevesle.. Ringar under ögonen och såg ut som om jag hade någon farlig sjukdom?
Nä detta var en väldigt dålig natt.. Låg och halv sov fram till klockan 7 i morse.. Vaknade rulla runt och höll på hela natten.. Blir så ibland.. Men sen tyckte jag batt jag fick nog!! Hur lång tid kan det ta och somna, då jag upptäckte att klockan var halv 7.. Ups.. Trodde klockan var 2-3 någon...

Därför är jag väldigt trött idag, och funderar fortfarande på att stana hemma idag från skolan... Om 35 min går bussen iaf.. har lite små saker att göra innan dess så egentligen borde jag inte sitta här..

Nä ska väl sätta fart, kan ju inte strunta i skolan även fast jag vill.. Och blir det för jobbigt så åker jag väl hem då!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0