Det är lungt nu!

Ringde Elin och hon var hemma och mådde så bra som man gör dagen efter party! =D
Så jag är lugn och jag har fått i mig mat även.. Dock är jag fortfarande hungrig så funderar på att koka nudlar =)
Gårdagen var iaf jätte rolig, finns även två videos på mig och Elin när vi gör ? Skulle inta något pose och ramlade in i hennes köks bord :P haha Slog i huvudet fick jag höra idag :P Men värst var att jag slog i ryggen och såret! Ont som fan även på fyllan. Inget extra blod och så på kompressorn! Så ska nog var lungt...

Men usch vad det snöade... Sen vid bussen trodde vi att den var inställd pga vädret.. Det är ju trots allt Borås :P Så när bussen var 1 minut försenad skulle jag ringa busse? haha Var något nummer vi hittade i kuren, men bussen kom och det gick inte att ringa nummret :P Kanske var tur!

Sen när vi skulle hem,.. Fy fan vad det hade snöat.. Jag fick pulsa fram genom snön för att komma fram till min port.. Fy vad kallt det var! Hade ju pumps och tunna strumpbyxor bara! Hungriga var vi också.. Jag och Ida satt och kollade avundsjukt på en kille som hade en subway macka, båda lika hungriga! Sen fick han inte äta den för tjejen hans... Fy vad ELAKT!! När jag kom hem tänkte jag att jag skulle göra i ordning något, men jag däcka i sängen direkt istället ;D

Sen fylle sms:ade vi lite också.. Kanske inte det smartaste.. Tror att Elin hjälpte mig med detta! FY! haha Såg inte ut osm ett sms som jag hede skrivit riktigt :P Sen smsade jag med Emma, men reslutatet var konstiga ord bara! Well well sånt man får utstå om man finns med på min telefonlista :P

Är även med på en vimmelbild! Jag försökte gömma mig men gick inte så bra :P Dock vet vi inte vart bilden är... Han visade någon hemsida på ovansidan av kameran, men denna minns vi inte! Var ett kort ord! Kan ha ahft bostäverna B, O och Y. Jag och Emelie disskuterade det för ett tag sedan...

Nä nudlar var det!!

Hoppas att er lördagskväll också var skit rolig =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0