Det gör ont nu!

Var upp tidigt i morse och på mig mjukis kläder i lager på lager då det var svinkallt! Vid 5 i åtta var jag hos Elin med bilen och jag måste säga att bilen var lite knepig att köra..
Vi kom fram välsigt snabbt och sen fick vi komma in i ett rum.. Jag började bli riktigt skakis och sen kom läkaren/kirurgen in... Det var en helt ofarlig knöl, var något som tagit stopp så den bara fylldes på, något sådant. Så jag fick välja själv om den skulle bort? Trodde att det var därför jag var där. Men om jag valde att inte göra det kunde den bli större och orsaka komplikationer då!

Sen berättade han att det var en känsligt ställe jag hade dne på så ärret kan bli fult, jag hadee både min ålder och mitt kön emot mig? Varför vet jag faktiskt inte.. Men som sagt den kunde bli större som om jag väntade så skulle ju ärret bli större i framtiden när jag måste ta bort den då..

FY FAN! Nålen var skit stor! Inte bara jags om säger det nu, men sen så stack han in den så låååångt och läänge, kom en svordom där och alla skrattade :P Nä men sköterskan sa att låt det komma ut, det är så du känner :P
Blev iaf riktigt bedövad så det var ju bra =)Dock kände jag hur dte slets i huden och när han skärde upp och kände man hiden "spricka".. Jag tänkte på sommaren och en kall öl :P haha kom inte på något bättre i den stunden, ville inte få panik när jag låg där!

Fått special plåster och shit också för att ärret ska bli så snyggt som möjligt! Så det är bara sytt på insidan? Och sen tejpade de med någon special tejp som ska sitta i 3 veckor. Allt gick på typ 20-30 minuter! Och när jag kom hem däckade jag, har varit så spänd och sen slappande jag av och bev så otroligt trött...  Ja nu har jag iaf skit ont.. Är hela höger sida då jag vaknade med en värk i axeln idag igen.. Så kan knappt röra mig nu.. Tagit Ipren och hoppas att det ska släppa lite!

Borde gå och hämta ut ett paket, vet inte om jag orkar känns som att något slagit något hårt i huvudet på mig idag... Måste även försöka att få i mig mat.. Då man knappt fick i sig någon frukost och sen när jag kom hem valde jag sängen istället för köket och nu har jag ont och mår illa.. usch får se hur dte blir när diskmaskinen är klar, kan ändå inte göra något i köket förän dess...

Just nu gör det bara ont och vill sova bort det som om man vore sjuk.. Dock vet jag bättre, sömn gör det inte bättre!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0