Disneydags&Melodifestvalen!

Mycket trevligt =) Haha känner mig som 6 år igen, men det får man göra ibland =)
Undrar om det är några bra som är med på melodifestivalen ikväll, och när är finalen? Många som inte visste att detta var ikväll heller = alldeles för lite reklam för detta!!

Sen då, idag har jag varit till affären och jag har varit ute ocg gått =) Fixat i köket även! Men dagarna är för slappa... I morgon ska jag fasiken börja ställa klockan igen.. Detta går inte! Måste fixa lite skol saker och även andra viktiga saker så som jobb sök... Fick panik i går natt när jag skulle sova.. Vad händer om jag inte får något jobb? Om jag inte ens får ett sommarjobb?? Detta är ju viktigast just nu så man har pengar under sommaren och kan spara av dessa och leva på det om man inte får jobb sen..

Nä på måndag funderar jag på att ringa runt faktiskt.. Och sen får vi se vart man kan skicka in ansökningar! Har ju jobbat på samma ställe i flera år nu. Jätte trevligt egentligen då man känner alla nu och det är sådan gemenskap. Men samtidigt vill jag få in någon fot på något annat ställe, mer erfarenhet från en annan butik. Gå ifrån det säkra! Men just nu vill man ju bara köra på det säkra före det osäkra! Får se hur jag gör, kanske ringer och kollar detta också! För många väljer ju ut sina sommarvikarier tidigt! Sen vill jag ju jobba tillräckligt mycket så jag kan spara ihop till "överlevnad" efteråt.. Så MINST 75% måste jag ju ha då...

Jaja, får se hur det går med allt!

Tänkte att jag skulle äta lite snart då jag inte ätit mycket mer än frukost idag! Blir samma sak som igår =) Enchiladas med massa gott till =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0