Duktig =)

Har faktiskt gjort saker idag =) Jag har städat.. (ska dammsuga och så i morgon =P), sen så har jag avrit ute och gått och även gjort lite skit till skolan! Skulle ha behövt antränga mig lite mer, men jaja bättre än inget som det varit de senaste dagrna!

Jag knäppte kort här på mina söta kuddöverdrag som jag fick av min bror i julklapp =) Har faktiskt bäddat rent nu och även tvättat överdragen (måste göras innan användning när de är nya). men har nyss målat mina naglar så kan inte ladda över bilderna nu :P haha Svarta naglar blir det, och mitt nagellack suger så det tar sån tid för att få det "bra" däeför jag gör det nu. För i morgon är det klassfest och man ska väl vara fin då. Vet dock inte vad jag ska ha på mig...

Jaja ska väl sova snart då, vet ju hur det gick igår! Skit trött och hängig när jag sitter här sen när jag hamnar i sängen är det kört.. Somnade nog inte förän vi 2 tiden igår.. Och då lade jag mig i sängen tio.. Jaja!

Sweet Dreams =)

/M

Och ja jag är en "äkta" blondin ibland Emma, men det är du också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0