En "gå och ler" dag =)


Haha sötaste!

Ja jag känner att denna dag är en bra dag!
Ibland går man bara och ler och allt känns bra. Okej vaknade kanske inte av bästa sms:et.. Men jag ör glad igen och käner att det blir som det blir =)
Jag tror att jag kan vara väldigt positiv och man kan bli irriterad på mig just pga detta.. Varför gå runt och känna at världesn går unde rnär saker händer. Antingen gör man något åt det eller så får man ta det lite mer positivt om det inte går att göra något åt det.
Visst jag är inte alltid glad, men med amndra har jag svårt att inte börja skratta åt mig själv när jag blir arg =P
Här i bloggen skriver jag av mig, så ni kanske inte märker min positiva sida här så mycket ;P Ska bli bättre på detta!

Ja men idag då! Ska på middag, dock fick jag sms av Sara att de andra skippade klänningarna ikväll... Vi ville fortfardne ha våra så vi bestämde att vi tra på oss dem, sen ska vi ju vara hos Anna innan så vi kan ångra oss om vi vill. För sen efter maten ska vi tillbaka till Anna och då byter vi om innan kåren så vi inte förstör våra långklänningar =)

Känns bra, vi två ska vara snyggast ikväll ;D haha
Vet inte om Emelie ska ha sin fina klänning på sig, har inte lyckats kolla mobilen om hon svarat... Hållt på i köket med min disk..

Nu ska jag ner på stan, köpa lite alkohol.. Vet dock inte vad.. Antingen 4 cider eller 1 flaska vin! Får kolla priserna ;D
Sen så ska jag nog köpa lösögonfransar =) Får vi se om jag får på dem ;D haha
Bild på klänningen kommer när jag kommer hem igen, måste komma iväg nu innan klockan blir så mycket.. Ska ju hinna äta lunch och "städa" (=slänga allt skit på golvet i resväskan eller på golvet i garderoberna) och Emelie kommer vid tre!! Nä ha en bra förmiddag =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0