En vanlig kväll!

Ligger i min underbara soffa under min underbara filt =) Här spenderar jag de flesta kvällarna och det är underbart!

Dagen har iaf varit trevlig =) Var iväg till skolan för att skriva ut lite papper, se träffade jag upp Emelie. Vi gick in till stan och åt lunch =) Mycket gott och jag var proppmätt efteråt! Sen gick vi till stora högskolan och kollade in lite företag =) Var ju STARK-dagen på skolan. För mih var det väl inte så intressant med jobb riktigt då jag inte ska bo kvar här nere. För Emelie fanns det desto mer. Dock var det väldigt trevligt att prata med allt folk om hur man ska gåtill väga osv.

Men nu fick jag lite saker att göra här =) Elin ringde och har skickade en rapport som jag ska läsa igenom och sen messa att den är OK eller ändrad!

Men iaf, det var iaf en trevlig dag =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0