...



Snart går jag ensam igen... Japp det närmar sig helg och då åker ju alla hem...
Det är vid dessa tillfällen som jag verkligen längtar hem.. Jag kan bo hemma hos mamma och pappa, det är lungt!

Men i morgon är det fortfarande vardag! Ska träffa upp Ida och sedan Emelie, har STARK-dag i skolan där massa företag kommer och vill att vi studenter ska komma och säga HEJ :P haha
Vi går väl mest för allt gratis godis som de flesta har i sina skålar ;D  Nädå kanske inte exakt så :P Men sen ska vi iaf gå och fika =) Härligt härligt =)

Sen åker väl Ida till sin kille och kommer kanske tillbaka tills lektionen nästa torsdag.. Elin åker i morgon bittti och kommer inte tillbaka förän den 15:e februari.. Jeanette åker också hem nu, eller hon har åkt ska jag väl säga!
Nästa vecka är det meningen att vi ska ha klassfest, får se hur det blir. Vill gå men vill absolut inte gå "själv" det vill säga jag vill ju ha med mig någon som jag verkligen känner. Jeanette skulle komma till "klubb pank" bara.. Ida kanske inte kommer tillbaka, men sen så verkar det iaf som att Emelie ville gå =) Hon behövde väl bara kolla med någon om hon kunnde få hämtning =) Tycker iaf att det skulle vara roligt att få göra något =)

Nä, lite tv och sen sova =) Ska ju trots allt upp i tid i morgon också...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0