Favvo maten på G!

Tänkte ta mig en paus här i pluggandet. Har gjort de sista två intuderingsfrågorna dock har jag inte kollat upp mina frågetecken... Men sen har jag suttit här och försökt översätta till svenska... Fårn engelska då, men man får hjärnsläpp! Man vet vad det betyder men ordet på svenska kommer inte upp.. Och vissa lexikon har ju absolut inte alla översättningar..!!

Nä men 1A4 är det nu iaf =) Vet inte riktigt hur mycket man måste skriva om detta just.. Men lite till ska jag få ihop.. För ca 4 sidor totalt ska det bli, så om Elin skriver sin halva SWOT och lite om vad vi vill ha svar på? Så kan jag skriva sammanfattningen sen =) Blir väl ungefär tillräckligt =) Känns bättre nu än när jag vaknade iaf =) Tror jag, jag kan ju ha uppfattat allt fel här ;D haha

Nä nu blir det spenat, fiskpinnar och potatis! Finns det något godare när det blir sådär perfekt?!

FAN! Blir att byta om och springa ner till affären först då jag kom på att mjölken är slut... Sista i kaffet i morse! Och ändå har jag inte vaknat ordentligt =P

Nä känns bra idag, det går framåt och allt känns inte sååååå jobbigt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0