Går inge vidare..

Städningen avslutades lika snabbt som den började... Jag har iaf sorterat min papper och slängt all reklam som jag slängt omkring mig här.. Även kläderna är borta! Men är fortfarande stökigt.. Men inte så jätte illa! :P haha

Ja ska laga middag nu tänkte jag.. Har köpt kyckling vingar? Något stort är det iaf :P haha Jag hade tinat den och sen ser jag att allt skinn är kvar.. Försökte få bort det men lyckades inte! Så nu ligger den och drar åt sig kryddorna =) Gjort min egen marinad =) Men hoppas att jag får bort skinnet efter den har varit i ugnen..

Jag återkommer med reslutat, förhoppningsvist bättre reslutat med maten nu än vad dte blev med städningen :P
Annars blir det väl potatis och guacamole till middag...


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0