Går inte exaklt som planerat!

Sov alldeles för länge, eller låg kvar i min varma gosiga säng iaf till 11... Idag skulle jag ju sy min klänning var det meningen.. Märktes att jag sovit för länge och det var som gröt i huvudet...Klippte det svarta tyget igår och idag det andra.. Det svarta är för långt och det andra för kort.. Funkar egentligen, men vill ju hellre ha längre än kortare..

Funderade på att ringa in hjälp, men det får bli till nsta vecka i sådana fall, finns inte tid i helgen till sånt! Men har en annan idé nu. Är inte orginalet, får se hur detta kan bli är lite tveksam.. Därför jag måste vänta ett tag tills jag får tänka över detta ordentligt! Kan inte improvisera då blir det bara värre..

Har världesn huvudvärk också.. Snälla säg inte att det är en migrän attack som är på gång.. Får dessa ibland och de håller i sig i flera dagar och trappar upp i värken, kan vara lite enda dagen och den blir det bara värre och värre.. Hade huvudvärk igår och förigår också.. Usch blr Ipren och öppna ett fönster, kanske blir bra med lite frisk luft, men orkar inte gå ut..

Får se om jag försöker mig på klännignen igen..

/M

Kommentarer
Postat av: emma

klart jag gör men ingen till bebisen :P

2009-02-20 @ 16:01:26
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0