Gårdagen!

Kom på att jag inte berättat om gårdagen än...
Den var iaf jätte trevlig =)
Fick mycket uppmärksamhet på bussen ner på stan också =P Hade ju klänningen på då och man fick några undrande blickar. Vi var först hem till Anna som inte ens hörde oss pga av väldigt hög musik.
Vi ringde och de tystnade =)
Väl där inne så drack vi lite och väntade in resten av folket =)
Och det blev inte bara jag och Sara som hade långklänning heller =) Anna hade även om sytt en själv =) Men sen hade även Therese och Sandra hade klänningar, tror dock inte att det var egen sydda.. Men lika fina ändå =)

Åt på en grekisk resturang så jag passade in riktigt bra då de tyckte att min klänning såg grekisk ut=)
Blev vitlöksbröd, kycklinspett och tzatziki och sen banan split som jag delade med Emelie =)
Vi var iaf 11 personer som var ut och det var riktigt trevligt =)

Efter det så drog vi hem till Anna igen, byte om och spelade jag har aldrig, så blev lite mer alkohol!
Sen drog vi till kårpuben, var rätt så lite folk, men jag måste säga att vi hade ganska roligt ändå. Det kan vara ganska roligt att "dansa" till de otroligt dåliga låtarna. Och sen kom det bra låtar, men de hade någon konstig remix på dem så de lät knasigt iaf! =P

En bra kväll!
 Dock så tog jag inte så många bilder, men vet att andra gjorde det!
Så ska försöka att få tag i dem =)

Ska nog sova nu.. Trött sen jag åt mat för 6 timmar sedan.. Ursch vad tiden lyger iväg..
Men jag lovar att en bild på oss i klänningarna kommer upp i morgon, har bara inte orkat föra över bilden än =)

Sweet Dreams!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0