God morgon fina dag =)



Så här fint väder har vi igen =)
Inte min bild, men ni förstår vad jag menar! Dock är det litemolningt men det var det igår också först på morgonen!
Har väldigt mycket jag måste göra nu... Har ett arbete som ska in i morgon och redovisas och har inte ens börjat..
Skulle ha börjat igår, men det hann man ju inte med då det blev andra planer än att bara sitta hemma hela dagen! Vilket var mycket trevligare ;D

Sen när jag låg i sängen och frös och inte ville gå up kom jag på att jag inte har skickat in mina instuderingsfrågor... Har gjort alla utan två.. Sen vet jag att jag hade någon/några frågetecken på dessa? Usch PANIK!
Fått i mig frulle nu och läst tidningen =) Måste nog få i mig vitaminer och Ipren också..

Sen är det ju lilla sjöjungrun på tv:n =) Tänk vad man har dett denna film många gånger när man var liten! =)
  plugg var det!!

Wisch med luck!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0