Going under the knife!

Tittar på tonåringar som plastikoperera sig.. Ena tjejen borde testa att banta och träna först! Är som att jag ska gå och fettsuga mig mm nu, fast att jag vet att jag inte tränat regelbundet och mina matvanor är inte alltid de bästa! Idioti!
Men jag har försökt att bli mer regelbunden med maten iaf genom att gå upp tidigt på morgonen och äta frukost och hinna med både lunch och middag =) Känner mig smått duktig även om det inte funkar varje dag =)

Nä, men i morgon är det ju jag som ska under kniven.. Kanske inte lika drastigt som detta på tv, men ändå!
Min knöl ska bort och jag är super nevös.. Jag är livrädd för allt med sprutor och blod att göra och den så läste jag ju en blogg för kankse ett halvår sedan och denna tjej hade en knöl på ryggen och detta var cancer..

Nu är det ingen som tror att det är så, men man vet aldrig för så var det för denna tjej. Folk skrattade nästan åt att hon faktiskt skulle ta bort denn och att den var så lite och fjantig! You never know!!

Nä usch är trött, även om jag som middag idag och ville absolut inte kliva upp.. Men blir nog lite varm mjölk som ska vara lugnande och lägga mig och hoppas att jag får sova lite i natt! I morgon klockan 8 hämtar jag upp Elin och sen åker vi till Kinna..

Nä god natt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0