Horoskop - Februari!

 

Kräftan

Vissa månader vill kugghjulen bara inte haka i varandra som det var tänkt. Februari blir en sådan månad som kräver omplanering, flexibilitet och tålamod eftersom ingenting riktigt fungerar. Just kärlekslivet drabbas kanske allra värst, vilket huvudsakligen beror på att du kommer att lägga ner väldigt mycket tid på andra relationer - till vänner, släktingar, kolleger och grannar. Det blir ont om utrymme för romantik, och du kommer inte att känna dig särskilt sugen heller. Trist, men alla månader kan förstås inte vara rosaskimrande.

Bästa chansen: Stenbock, Vattuman.

Bästa stället: På möte.

Bästa datumen: 6-7/2

Emma påminde mig om att jag brukade lägga upp horoskop och hon ville så klart veta vart jag fick dem ifrån så nu antar jag att hon också lägger upp sitt :P

Ja nu kommentar på detta... 6-7/2 var i helgen, och jag har haft den mest tråkigaste helgen EVER! Så om dessa skulle vara min bästa datum så vill jag inte veta hur resten av månaden kommer att se ut :P haha
Nä ska kolla om min mat vill bli klar snart...

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0