Inget gjort!

Jag kollade igenom arbetet, eller var man kan kalla det och det var toppen =)
Sen har jag inte orkat göra så mycket.. Skulle äta lite glass tänkte jag då jag köpte det idag =) Men  jag borstade tänderna istället :P haha Nä men det har fastnat skit vid mina visdomständer och jag störde mig så otroligt på detta att jag tog en rejäll borstning med båda mina tandborstar =)

Haha denna var väl lite gullig? ;D

Nä undrar om man ska sova i tid idag. Mycket som ska göras i morgon! Ska göra en massa uppgifter till skolan, posta ett brev, städa hela lägenheten... Looks like shit! (and smells like it..)
Tänkte även att jag ska ut till knalleland och kolla upp en grej =) Och jag vill även gå ut och gå =) Har sagt att varje dag som jag är ledig från skolan ska jag gå ut på promenad =) Idag skulle väl jag egentligen gjort det då STARK-dagen i skolan inte är obligatorisk, men var ju borta rätt länge och vill inte gå ut i mörkret..

Men känns bra att jag inte åt glassen nu =) Får se hur länge jag är duktig då :P Förmodligen tills i morgon ;D Är ju helg! Dock tänkte jag försöka att inte köpa hem en massa onyttiga saker så som godis och läsk mm..
Får se hur det går, men känner mig en smula motiverad efter en viss sak idag... Haha nä gå inte och tro att någon har gått fram och kommenterat mig nu inte :P Så allvarligt var det inte!

God natt får jag säga nu då =) Och jag tror bestämt att det blir varm mjölk ikväll! Måste lugna ner mig lite innan jag kan somna!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0