Inte så farlig dag!

Fredagen den 13:e, än har det väl inte hänt så mycket! Om man inte räknar med att jag var skit bakis när jag vaknde i morse/förmiddag... Sen när jag var på affären så hade de inte min bea... Så jag drog till affären på andra sidan stan :P haha Är man bakis så är man ;D Åt sen pizza =) Blev över så nu har man lunch tills i morgon också!

Gårdagen då, den var mycket trevlig! Jag och Emelie gjorde oss i ordning och åt middag här hos mig =) Sen åkte vi in till stan hem till Anna där Maria och Sara även var, hann ta ett glas som jag fick svepa :P Vi var lite sena.. Sen hem till Mia där alla andra var =) Folk droppade in hela kvällen och sen skulle vi ju faktiskt ut på krogen också...
Smet före halva kön för in innan tolv skulle vi in för då var det gratis för studenter =) Helt OK på krogen, tyckte förfesten var bäst =)

I morgon är det alla hjärtans dag då! Dagen jag inte velat skulle komma! Men nu har jag saker att göra så nu gör det inget ;D Haha. Maria och tjejerna skulle ha en spelkväll som jag fick vara med på =) Innan på dagen ska jag göra andra saker tror jag... Måste även fixa arbetet som ska in på måndag... Ojoj har inte tid med detta!

Så tidig kväll idag och tidig dag i morgon =)

Nu ska jag nog äta lite chips och dipp, köpte det tidigare idag men nu känns det inte lika lockande.. Men nu måste jag ju ;P haha

Ha en trevlans kväll =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0