Inte så tråkig dag! =)

Var väl som vanligt i morse, men jag tvättade nu håret =) Tänkte att jag skulle komma ut något idag och håret var inte direkt fräscht.. Men jag klädde sedan på mig kläder (vilket var nytt för denna dag). Men sen fastande jag här vi datorn.. Dock inte alldeles för länge =) Jeanette ringde och kolla om jag ville hitta på något =) Jejj det blir inte ännu en tråkig dag :P

Vi kollade lite i affärerna på knallen, jag lämnade tillbaka tröjan jag köpte i helgen.. Kände inte hundra för den så bättre att få tillbaka pengarna när man inte är så rik =) Sen så gick vi till tygaffären en bit bort (lite sämre läge, men bättre priser ;D)Hittade lite tyg som jag vill ha ;D

Var på öb och willys, de hade billig köttfärs =) Men jag köpte inget då.. Åkte hem till J och fikade dammsugare och thé =) Mycket trevligt. Sen åkte jag faktiskt tillbaka till willys och köpte köttfärs :P haha men även anat som jag behövde. Skulle ja blivit lite jobbigt att köpa den innan och sen behöva låna J:s kyl ochfrys och bla.. Nä blev bättre så här =)

Lagade iaf pannakakor idag =) Vi hittade ne recept bakom havre gryns paketet :P Lite nyttigare och matigare tyckte även jag. BLev mycket gott =)

Nu ska jag ringa hem innan det blir för sent =) Hoppas att även nu har haft en bra dag =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0