Jäkla skit spis!

Skiten gick sönder idag!! Så inga jäkla hemmagjorda hamburgare fö rmig inte!! Den funkade först för jag satte in lite pommes i ugenen och då lös den jäveln! Sen sätte jag igång plattan, väntade och knådade min köttfärs som jag blandat så bra!! Varför blir det inte varmt? Ugnen hade slocknat, hela skiten var död.. Först trodde jag ju självklart att det bara var plattorna som var paj.. Ugnen var ju varm.. Men satte ju igågn den först och den dog den!

Jag ringde pappa i ren ilska och mycket mer.. Bytte propp och allt, men nej! Och inte hade jag något att micra heller så det var bara att knalla ner till Ica igen för att köpa en färdigrätt.. Skit hungrig var jag också.. Så fiskgratäng blev det, men blev inte riktigt mätt, hade ju inte ätit på 10 timmar!!! Men köpte även en burk fanta, tyckte att jag var värd detta =)

Hade köpt ½ liters glass innan och den åt jag mot kvällen.. Min mage gjorde uppror... Är jag laktosintolerant nu igen? haha Nä men det går i perioder som jag inte tål det typ.. Ingen aning, borde ringa hälsocentralen, men de är ju idiotiska i denna stad!!

Nä en sak, jag är inte en snäll och glad människa när jag är trött eller hungirg! Och ännu värre blir det och man är både trött och hungirg! Första jag ska göra i morgon bitti är att ringa min bovärd och se till att jag får skiten fixad! Kan ju inte köpa färdigmat hela tiden. Har nu ca 40:- kvar och ska köpa mat i morgon till lunchen på onsdag.. Bra ekonomi va? :P

Men jag har ju faktiskt städat och gjort fint i köket idag =) Även börjat sy på klännigen igen och den blir nog jätte bra =) Råkade göra bandet högst upp i tuben för stort, så jag orkade inge mer så för klockan var tio, så tar upp arbetet igen o morgon =) Dock måste jag nog ha hjälp med fållningen.. Får se hur det går!

Nu ska jag sova! Upp klockan 8 för att ringa bovärden och sen måste jag ju städa upp lite här efter mitt syande och så om någon ska komma och kolla på spisen! Och den ska blir hel igen i morgon...

Nä GOD NATT!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0