Köpt tyg =)

Tänkte att jag skulle börja sy och göra i ordning allt ikväll, men så blev det inte.. Jag har iaf klippt till det ena tyget till rätt längd =)
Vet inte riktigt hur jag ska sy allt, alltså i vilken ordning allt ska göras, hur det vet jag! Därför det är lättare med att ha ett färdigt mönster och så, då vet man exakt vilken ordning och hur, allt..

Nä men sen ville inte min mage vara med mig idag... Ont som satan och jag har väl inte ätit något knas idag? Jaja jag tar i ordentligt i morgon så ska jag få fram en riktigt fin modell på klänningen och ska hinna sy en massa, helst vill jag ju bli klar direkt, men det behöver jag inte =)

Nä kolla lite på tv och lägga sig och sova blir planeringen nu!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0