Lost some hair!

Berättade jag det igår? När jag skulle göra mig i ordning igår och hade lite "brottom". Skulle platta håret så medans jag väntade på att den skulle bli varm lindade jag upp mitt hår på en tuperar kam... Inte bra gjort för sen fick jag inte ut det :P haha Höll på ett tag men insåg sen att det var hopplöst.. Jag klippte av alla piggar på kammen också, men det blev inte bättre.. Så jag fick klippa i håret till slut! Som tur var det underhåret bara.. Dock vard et längst fram.. Syns inte ändå, jaghade väl tur, för det var ganska mycket hår som jag fick klippa bort..

Idag måste jag plugga.. Igår blev det ju inget! Tänkte även att jag ska ta en promenad senare, det verkar som att det slutat snöa nu iaf =) Inte roligt att vara ute när det snöar för jag vill inte ha mössa när jag går!

NU måste jag skriva lite skit till skolan... Segt men det måste göras!


/M

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha.. din,lilla looser klant ;P hahaha..

bara en blondin lyckas :D

2009-02-11 @ 18:07:51
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0