Mardrömmar!

Eller är det bara livliga drömmar?
Har iaf kommit på att jag måste sluta med min livliga fantasi :P haha Drömmer så otroligt mycket om nätterna så att det nästan känns som att man vaknar upp anfådd :P
I natt var det så att jag fick MASSOR med barn... Ja jag födde ett efter ett och jag älskade det.. Uscha max två ska det vara :P haha Var väl efter jag såg "familjen anorlunda" igår på tv..

Sen så brann det i mitt hus, pappa var här, men vi var ändå hemma i Gävle.. Jaja, men vi blev hjältar i branden iaf.. Vi gjorde något som jag inte minns. Var även en skit snygg brandman med i det hela som tyckte att jag var såå modig ;D Klart att jag va ;P Nä men sen så sa jag till pappa att det var väl bra att allt brann upp..?? Jag skulle ju få ut nya pengar så då kunde jag köpa en annan soffa nästa gång!! HAHA! Jag tänker på min soffa i drömmen.. Men vaddå? Alla kläder, skor och för att inte nämna fotografier mm.. Minnen helt enkelt.. Får tänka att det faktiskt var en drömm...

I morgon är det iaf sista dagen i skolan för denna vecka =) Underbart skönt. Skulle vilja gå ut och gå innan då det blir en lång dag, men tror inte att jag kommer att orka upp...

Ja det handlar ju om världens minsta man, eller styrketränande man? Något sådant iaf ! Jag får ju sådana dumma tankar/frågor. Sånt som kanske inte är #1 som grej för honom att göra.. Jaja handlar iaf om sex, kan han ha detta`? Eller vill någon ha sex med en man som är lika liten som en 2 åring?

Ska sluta nu innan jag börjar tänka alldels för mycket på detta ;P hahahah


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0