Mitt huvud sprängs snart!



Gör så jäkla ont...
Har varit smygande hela dagen men nu bröt det ut! Vet inte varför heller för jag har druckit en massa vatten mm.

Har fått ganska mycket gjort idag iaf! Eller jag börjar bli klar med klänningen =) Ska sy på skärpen för hand... Och sen är det fållning, det som kommer att bli svårast! Eller nu ljög jag..
Kom på att jag har axel partiet kvar också.. vet inte hur det ska bli... Ser knas ut när jag testar och jag kna inte bestämma mig!

I morgon är det skola, hela dagen.. Har varit på affären och köpt lite grejer så har jag slängt ihop en jätte god sallad =) Åt den även till middag. Tonfisk, avocado mm =) Mumma!
Käpte även ägg och jag har då aldig sett så små ägg.. Kollade till och med skillanden mellan de gammla och nya.. Jaja mindre kok tid då eller?

I morgon får man även pengar =) Tänkte handla lite till efter skolan =)
Blir nog taco paj i helgen!

Nä måste släcka ner här nu tror jag.. Huvudet är inte bra och jag kommer nog att somna tidigt ikväll! Enda bra på tv är ändå nu åtta, sen kan jag lägga mig i sängen om jag inte gör det tidigare!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0