My ass hurts...



Var ju ute och gick igår och nu har jag träninggsvärk! Vilket hade varit förståeligt om min röv såg ut så här, men var lugna nu allihopa jag har inte gått upp sisådär 100-150 kg i helgen ;D
Men jag tog verkligen i när jag gick uppfär alla backar igår och sen lugnare på raksträckor, så detta kan ju vara en sak, men jag är glad över detta! Det betyder ju att min röv kommer att bli skit snygg till sommaren om jag fortsätter så här ;D

Annars då.. Ja jag var i skolan, hela dagen... Sen följde jag med ELin på Ica för klockan 17 öppande vandrahemmet så då kunde vi boka våra nätter i mars/april,, VI får även dela rum och slipper att göra detta med massa andra =) UNDERBART!!

Sen åkte jag och handlade och hem för att laga mat.. Blev biffar, grekiska biffar tror jag till och med =) Sen gjord ejga lite potatis i ugn.. Men tzatziki och sallad =) MUMMA!! Men klockan bleb ju lite mycket igen.. Men känner mig iaf trött just nu, men detta kan ju vända! Har försökt att plugga lite, skrivit svar till frågor som ska in i morgon.. Så ska sitta innan skolan också! Är lite vsårt när man ska skriva på svenska men texten är på engelska!!

Nä ska värma lite mjölk och hoppas på att jag blir lugn av detta och somnar riktigt snabbt! Ska sova lite föer timmar i natt hade jag tänkt =) Annars kommer jag inte upp i tid i morgon för att göra resterande fårgor..
8.00 ska jag vara uppe :P


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0