Någon driver med mig?

Blir alltid lika glad när jag ser att jag fått mejl, speciellt om jag sitter och pluggar och tar allt som en orsak till en paus.. Men denna gång var det inte roligt..

Var från en bantnings sida... Sa att de tyckte att det var trevligt att jag visat intresse för deras produkter och att de har avsatt en tid mellan 10.00-12.00 till mig på fredag??  BLA BLA BLA..
Sen stod det att om det var så att jag inte hade snmält intresse skulle jag höra av mig för då kan det vara någon som DRIVER med mig... Ja jag skrev tillbaka iaf.. Försökte vara snäll!

Antingen är det någon där ute som bara tagit en mejl? Någon som känner mig som tycker att jag har blivit alldels för FET? Eller så är det bara ett marknadsföring knep.. Jag vet hur marknadsföring knep kan vara och vissa är dum i huvudet!! För man skulle mejla eller ringa, ja men om någon ringer sitter det en säljare på andra sidan och sen är man fast eller?

Sen blir man ändå lite sårad? Är det någon jag känner som gjort detta? Jag tar illa upp det gör jag.. Får mih mer att vilja sluta äta än att tycka att va bra att nån tänke rpå mig... !!

Japp jag är IRRITERAD! I ren protest ska jag gå upp 20kg istället...! Nä det ska jag väl inte, men ibland blöir man bara så irriterad och måste få ut de i ur systemet..

Nu ska jag äta lunch! Bra tajming detta kom då!!!!!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0