Nästan klar!

Var ju förbi Elin och måttade lite för uppfållningen... När jag kom hem var det inte bra.. Jag ändrade och det blev inte bättre.. Gav upp och gjorde axeln istället.. Kan säga att det var jobbigare och tog längre tid än väntat..
Vet inte om jag är super nöjd heller.. Såg jätte bra ut på dockan hemma hos Elin, men nu... Jaja jag ska iaf använda den!
Ja jag sydde även på "skärpet" =) Så bara fållninge kvar!

Emelie kommer tidigt i morgon, redan vid tre. Hon ska få fålla åt mig =) Är inte så svårt bara att nåla när jag har skiten på mig i rätt längd =) Blir nog super bra hoppas jag!
Vi ska även gå igenom redovisningen som vi ska ha på måndag! USCH!!

Nä ska nog sova nu, måste upp i tid i morgon så jag får fixa lite saker, måste ju till gröna butiken också för lite inköp ;D
Liten champange flska och några cider blir det =)
Vi ska träffas innan resurangen och efter innan kåren, så tre cider räcker tror jag nog =)

Nä god natt på er, kanske lägger upp ett kort på klänningen i morgon, tog ett hos Elin, fast nu ser den lite annorlunda ut! Men de korten kommer förmodligen upp i helgen (alltså de fårn i morgonkväll)
För mycket kort ska det tas!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0