Otroligt lång dag!

Har varit skola hela dagen, sen stan på lunchen och efter skolan så drog jag och Elin ut till Willys och Jysk och sådant! Handlade lite mat och så =) Behövdes, dock fick jag inte med mig frukost hem.. Jaja har flingor, men vill ha något gott! Får se vad dte blir ks aväl handla lite till i morgon, iaf på NETTO =P

Ja dagen har inte bara varit lång utan jag har rent ut varit förbannad.. Läraren sa i början av kursen att det bara kommer att bli tenta och redovisning, inget inläming.
Idag kom han och gav oss mer uppgifter tills nästa vecka... Hade han sagt det fårån början hade jag inte blivit sur!
på den andra lektionen fick vi reda på att vi ska ha redovisning av en grej vi inte ens har börjat med då läraren (två olika) inte har pratat om detta med oss riktigt.. + att Elin åker hem i morgon och kommer inte tillbaka förän på tisdag, så blir bara jag och Emelie, men det ska nog gå bra ändå!

Sen så blir det ingen finsittning.. No red carpet!
Blev för några som köpte biljetter... Informationen gick väl inte ut som det skulle behövas!
Men nu ska vi några brudar i klassen gå ut och äta isället =) Och vi ska ha på oss våra fina klänningar =) Så då har man inte sytt den i onödan! Ska bli riktigt roligt och det blir nog 3 rätters ändå till en bra summa!
Vi blir öven kanske ver 10 pers =) Roligt värre!

Nä här kommer lite bilder från i lördags =)

Födelsedags barnet nr.1,  22 år!


Födelsedagsbarnet nr2,  21 år (om någon vecka =))


Happy Happy!


Damn we are HOT! ;D


Har många fler bilder, men detta får duga för denna gång =)

/M

Kommentarer
Postat av: emma

du har blivit utmanad på min blogg :)

2009-02-25 @ 22:09:56
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0