Ska man vara orolig?

Jag blir ju det för alla andra.. Elin åkte ju hem lite tidigare igår från krogen, gick kanske 10-20 minuter tidigare än mig och Ida.. Messade henne när jag kom hem, visst hon svarade inte, men kanske hunnit somna och det var ju ingen fråga direkt =P Mer ett konstaterande! (hur stavas detta konstiga ord?). Sen så messade jag även nu för 1½ timme sedan ungefär.. Inget svar.. Är det bara jag som blir orolig då?? Hon kanske sover eller pratar i telefon? Ingen aning, men tänkte att jag måste ringa senare om jag inte får svar snart.. Har en alldeles för livlig fantasi och ja.. Jag kommer nog att ringa snart! Och får jag inge svar då jävlar åker jag dit!! Har faktiskt nyckel!! Usch!

Jag har förövrigt mått skit idag och är svin hungirg fast att jag ätit bara för några timmar sedan! Ska äta tacos snart!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0