Ska sy en "Red Carpet" klänning!



Vi ska ha en finsittning i skolan nästa helg och jag ska gå =) Jag var på en sådan första veckorna i skolan så det vill sga dryga 1½ år sedan. Nu är temat "Red Carpet"  och jag ver några som ska sy sina egna och detta är riktiga fina lång klänningar! Man kan även ta sin balklänning om man vill det!

1. Min balklänning är hemma i Gävle.
2. Jag jag var smal och snygg när jag använde den sist..!

Så tänkte att jag ska sy en egen, har kommit på en modell nu som jag vill ha, måste ju även dölja min fina "lapp" på ryggen.. Det gjorde inte saken rolig då jag har en klännig som jag vill sy, men den är öppen i ryggen..
Först tänkte jag ta det rosa tyger jag har här hemma, men kommit på andra tankar då jag också vill ha en lång kläänning.. Tror jag.. Blir egentligen en ganska basic klännig, men jag ska göra den skit snygg!
Får se hur dte blir, men ska väl köpa tyg i morgon hoppas jag... Måste räkna lite på summan först om jag har råd... Ska ju ut på lödag så Elin och Emelie firar sina fördelsedagar och måste köpa busskort.. SHIT!

Hur många gånger nämner jag inte ordet klännig i detta inlägg? haha
Kommer tillbaka med en uppdatering om hur det går!

/M

Kommentarer
Postat av: emma

ja hoppas de.. annars äre nå fel om man inte ens kan jobba som tele. försäljare :P hahaha.. nä men du fattar :)

2009-02-19 @ 20:32:59
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0