THE Dress!



Gick ganska snabbt på stan =) Blev dock lite mer än vad jag skulle ha :P
Ett puder och svarta heltäckande strumpbyxor!
Och lite, lite, lite godis också =)
Var sååå sugen och ska ju inte äta lunch förän vid två tänkte jag!

Detta är iaf klänningen =) Den sitter på Elins docka där och den ser väl lite annorlunda ut nu, axel partiet är annorlunda!
Men det får ni se en annan dag =)

Planeringen nu är att faktiskt sminka mig! Måste kolla om jag får dit lösögonfransarna, annars måste jag ju tvätta av skiten och sminka om mig.. Bättre att vara klar alldeles för tidigt än alldeles för sent!

Nu ska jag sitta lite vi datorn och sen plocka upp allt skit.. Och plocka ur diskmaskinen!
Sen blir det sminkning!

/M

Kommentarer
Postat av: emma

vad fin den blev :) lr om du har gjort om den efter kortet så blev den nog ännu finare :)

har du sett min fina blogg jag gjort? :)

jag har lärt mig :D

2009-02-27 @ 18:33:21
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0