Torrboll..


Nu måste jag börja ta detta på allvar! Har min torrafläckar överallt nu känns det som...
De brukar hålla sig till överarmen, men nu har jag på axeln och på smalarmen? Nä måste vara mer noggran att smörja in mig. Inte bara med oljan utan även med mina krämer!
Kanske ska ta och köpa kortisonsalva igen!
Usch inte är det snyggt iaf.. Det syns oftast bara efter dusch de blir röda, annars är de inget konstigt. Men är väl inte så jätte trevligt att ha iaf...
Nä ska ut på torsdag förmodligen =) Och då ska dessa vara mycket bättre =)
Blir att smörja smörja smörja!

Inte med bus bara... För om jag smetar in mig i det så blir det inte bara torra fläckar utan också bruna fläckar, kanske inte ser så underbart hett ut ;D haha

Nä nu hoppas vi att nästa vecka blir roligare!
Funderar på att åka till tygaffären =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0