Tungt..

Huvudet alltså.. Från att var pigg och alert till att allt bara slår till.. PANG! Trött och huvudet känns såå otroligt tungt.. Som att jag håller på att bli sjuk.. Detta ska inte inträffa.. Vitaminer blir det nu igen, tog i morse oh ska fortsätta!

Ja jag skulle ju frysa in min köttfärs, men skulle disskutera en sak med mamma eller pappa.. ringde hem och brossan svarade...! Sa till honom att hälsa mamma att hon skulle ringa upp, hons lutade jobbet nio och jag ringde tjugo över så hon måste ha kommit hem starx efteråt. Tror ni att jag fick ett samtal? NOPE! Idiot barn som aldrig kommer ihåg något!! Nä ska vara snäll nu..

Ska nog sova nu.. Är ju NCIS på tv, men det hinner nog ta slut medans jag byter om mm.

God natt och sov så gott =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0