1 dag till!

Varit så otroligt trött att det ska bli skönt med helg nu =)
Även om vi inte går i skolan så ofta som vissa andra så är det jobbigt :P Det är inte så givande lektioner just nu.. Men tre halvdagar med skola räcker..

Har fortfarande inte läst min bok... Vad gjorde jag egentligen igår?? Sov alldels för länge idag också.. + at jag måste nog få i mig något att äta innan jag drar.. Och hämta ut en bok!
1 timme kvar! Uscha!

Nä men sen är det ju utgång i morgon =) Tror jag iaf :P Allt kan ändras! Idag ska jag väl ta reda på hur det blir =) Funderar även på att gå och sola efter skolan, igår orkade jag ju inte.. Detta är ju så jobbigt att göra ;P

Idag känner jag mig snygg, även fast jag såg min dubbelhaka när jag skulle föna håret så var det bara at byta ställning på huvudet så försvann den ;D Damn Iám HOT! ;D hahaha
Nä då så är det väl inte riktigt, men känns bra idag iaf =) Måste bara fixa håret lite till så är det perfekt =)

Så nu ska jag fortsätta med allt..

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0