6 favoriter!

6 favoritprogram
* Cityakuten
* Ugly Betty
* Vänner
* Top Model
* Grey´s Anatomi
* Desperate housewifes

Måste erkänna att jag bara skrev de program jag kom på... Men Cityakuten kommer alltid vara nr 1 på listan =)

6 saker jag gjorde igår
* Gick till skolan...
* Var och handlade på Ica Maxi
* Satt med två arbeten i skolan med två olika grupper..
* Sista minuten skrev en redovisning på kvällen
* Bokade tid för besiktning av lägenheten
* Jag duschade även håret igår =P Slut på saker att skriva!

6 favoritrestauranger
* Helt Enkelt
* Lams? Terass? haha
* Church street
* Österns Pärla
* Minns ej namnet nu, men typ asisk resturang i Sthlm.. kop nan gang?
*Fondu boden - har inte ätit där än, men låter helt underbart ;D

6 saker på min önskelista
* Klara alla inlämningar och tentor sista terminen
* Få ett jobb när jag kommer hem
* Ha ett jobb så jag också kan bo i egen lägenhet hemma
* Åka utomlands, and go crazy med brudarna
* Att allt går bra för Emma och den lilla familjen =)
* Hitta kärleken detta år måste man väl skriva ;)




/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0