91 steg och 66 trappsteg!

Japp så långt måste jag gå för att ta mig till tvättstugan... Det låter kanske inte så överdrivet, men det är en labyrint för att ta sig dit!
Nu ska iaf allt bara torka och sen är jag klar =) Var inte så överdrivet myckt egentligen då jag inte hde några sängkläder att tvätta då jag gjorde det precis innan jag åkte hem över jul =)

Ja nyårbilder lovade jag ju för sisådär 10 dagar sedan? :P haha nu kommer de iaf då jag har lagt över dem på datorn, är kanske 3-5 bilder ;P Vet inte vem som knäppte under resten av kvällen...


Eller inte... Skiten vill inte laddas upp... jaja det kommer väl senare någongång då.. Jag som förminskade bilderna och allt..,


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0