Andas!!!

Japp jag försöker så gott jag kan...
Fortfarande skit sjuk... Funderar på att ta en till c-vitamin drink.. Egentligen ska man bara ta en om dagen.. bla  bla bla!! Egentligen så har alla de olika vitaminerna jag tar nu har lite dåliga effekter om man tar i "överdos".. Laxerande effekt! Men det kanske det är värt?

Man får ut det dåliga på något sätt :P HAHAHAHA

Jag har iaf fått i mig lite mat idag =) Att jag orkade ställa mig och laga mat vat otroligt, men det var gott =)

Ja i natt sov jag inte mycket eller gott.. Host attacker så jag fick gå upp och dricka massa vatten.. uscha, hoppas verkligen att jag får sova bättre i natt! Och tack och lov så är jag öedig i morgon med! Dock måste jag tvätta då, men det behöver inte bli så anträngadende!! Bara svarttvätt och sängkläder tänkte jag =)



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0