Blondie!

Vill vara blond igen och jag vill vara det NU! Har tröttnat på det här tråkiga håret...
Snart snart...

Funderar på att ringa och boka tid i morgon och ha en liten nedräkning. Och när ska detta ske kanske ni undrar jo den 3/4 eller sen 6/4.. Evigeheter kvar jag vet och jag måste även färga utväxten nu.. Känns inte roligt..

Satt och kollade på gammla bilder och jag längtar =)

Enda bilden jag har på datorn just nu sedan jag var blond är den jag lade in igår för Emmas fördelsedag =) HYar även denna, men man ser ej så muycket av hårfärgen :P
`
Ja det syna iaf vart jag är, nysprayad och älskar mina peace tecken ;D

Nä ska väl plugga lite mer och sen lägga mig i tid ikväll! Vet inte om jag ska tvätta i morgon.. Bara lakan och så, skiter nog i det :P Kan göra det efter att jag varit hem =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0