Bulle i ugnen`?

Nädå inga barn gjorda här inte! haha
Nä men har druckit en massa mjölk, för det var ju såååå gott + att min mens är på G eller något... Så min mage är STOR, ser nog ut at jag har gått några månader.... Det är vid sådana här tillfällen jag känner mgi som sexigast ;P

Jobbig dag har det varit/är.. Man kan inte börja så här efter varit ledig, vad har hänt med sakta men säkert?
Varit i skolan hela dagen och jag gick dit med all min packning... Stackars min rygg! Skulle gå hem med, men var på Maxi och handlade och blev lite tungt.. Så jag tog bussen =) Efter det så har jag skrivit på ett arbete som ska in i morgon och ska även redovisas...

And guess what?

Jag har inte skrivit min redovisning... Kankse ska improvisera imorgon? Jag kan väl allt om konkurranslagen, konkurslagen och marknadsföringslagen..Eller?

Nä, jag ska väl skriva ihop något vackert här och sen kan jag få sova, är ju aldrig något bra på tv iaf på kvällarna nu.. Är nog bra för jag behöver mycket sömn.. Behöver iaf inte duscha i morgon, då ajg gjorde det ikväll =) 20-30 min mer sömn åt mig =)

Jo ska även försäka att ladda över bilderna sedan nyår... Går segt detta.. Usch låt denna vecka vara över snart!!!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0