Det går bra nu....

Eller INTE!  Kom just på att jag är skyldig Matilda pengar sedan hon betalade nyårsmaten... Skulle ta ut pengar och betala redan den dagen, men det hände aldrig.. Eller så har jag glömt bort det.
Sms:ade iaf henne nu så hon ska få sina pengar, inte frö att jag är världesn rikaset person nu innan csn bidraget, men jag vet hur irriterande det är när någon bara går och drar på det och "hoppas" att den andre ska glömma bort det! Och sådan är inte jag. Jag är glömsk, men jag blir bara glad om någon påminner mig, är inte roligt att folk ska tycka illa om en bara för att man är glömsk..

Jaja hoppas att jag får svar och sen så får jag ju faktiskt eller förhoppningsvist mitt bidrag i veckan =) Och jag ska ändå inte köpa eller göra något innan dess, så jag kan betala tillbaka =) Synd om hon åkt tillbaka till Norge annars hade man kunnat ta en drink eller två när jag kommer hem på lördag så hade jag kunnat bjuda, laget runt ;D

Nä men ska väl kanske kolla upp om man ska ta en biljard igen, men ingen som vill spela mot mig ;P haha Men kanske bowling då? =)

Ja jag kan inte komma på här om jag är hungrig eller inte... Sug i magen och så mår jag illa... Är iofs ganska länge sedan jag åt frulle då jag somnade om igen sen ;P
Samtidigt vill man ju inte äta och sen spy upp allt... USCH!! Känns lite som igår att det är balansnerven som spökar igen..

En till sak skulle ju ringa kirurgen och bokaom min tid då jag går i skolan den dagen. Förra gången gjorde vi det över telefonen, men denna gång gick inte det?? Sa iaf två dagar en vecka som jag kunnde så skulle dom skicka en kallelse... SKUMT!

Ska iaf bli skönt att bli av med knölen då den har blivit större igen. Har för mig att den gjort så förr, blivit stor och sen lite mindre senare.. Men man är ändå orolig.. Usch, tur att Ida kan följa med och hålla mig i handen =) Jag som är otroligt rädd för allt som har med sprutor och sjukhus att göra.. Och ja jag hatar även tandläkare!
Haha vi som skulle bli blodgivare där ett tag, hur skulle det gå? ;P

Nä tillbaka till pluggandet eller matlagandet? Tråkigt med maten då jag knappt har några valmöjligheter....




/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0